Zamówienia publiczne
OGŁOSZENIA PONAD 130 000 ZŁ
Informuję, że na portalu eZamówienia ogłoszono postępowanie w sprawie udzielenia zamówienia publicznego o nazwie „Wykonanie prac leśnych w WPN w 2024 roku, cz. 3”. Identyfikator postępowania: ocds-148610-fb33bb72-e049-11ee-a01e-f641a8763d5f
|
Metryczka informacji |
|
Wytworzył: |
Wojciech Kamiński |
Wprowadził: |
Adam Januszewicz |
Data wytworzenia: |
15.03.2024 |
Data udostępnienia: |
15.03.2024 |
Ostatnia modyfikacja: |
15.03.2024 13:30 |
Informuję, że na portalu eZamówienia ogłoszono postępowanie w sprawie udzielenia zamówienia publicznego o nazwie „Wykonanie prac leśnych w WPN w 2024 roku – cz. 2”. Stroną internetową postępowania jest: https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-f7ef9f0f-bf57-11ee-9897-f6855eb846c0
|
Metryczka informacji |
|
Wytworzył: |
Wojciech Kamiński |
Wprowadził: |
Maciej Łapiński |
Data wytworzenia: |
01.02.2024 |
Data udostępnienia: |
01.02.2024 |
Ostatnia modyfikacja: |
01.02.2024 11:86 |
Plan zamówień publicznych z zastosowaniem przepisów ustawy Prawo zamówień publicznych na rok 2024
|
Metryczka informacji |
|
Wytworzył: |
Stefan Mackiewicz |
Wprowadził: |
Paulina Pajer-Giełażys |
Data wytworzenia: |
31.01.2024 r. |
Data udostępnienia: |
31.01.2024 r |
Ostatnia modyfikacja: |
31.01.2024 r., 12:20 |
Informuję, że na portalu eZamówienia ogłoszono postępowanie w sprawie udzielenia zamówienia publicznego o nazwie „Wykonanie prac leśnych w WPN w 2024 roku”.
Stroną internetową postępowania jest:
Pod wyżej podanym adresem zamieszczono treść ogłoszenia oraz wszelkie
dokumenty niezbędne do sporządzenia i złożenia oferty |
Metryczka informacji |
|
Wytworzył: |
Wojciech Kamiński |
Wprowadził: |
Paulina Pajer-Giełażys |
Data wytworzenia: |
24.11.2023 |
Data udostępnienia: |
24.11.2023 |
Ostatnia modyfikacja: |
29.11.2023 09:56 |
Informuję, że na portalu eZamówienia ogłoszono postępowanie w sprawie udzielenia zamówienia publicznego o nazwie „Konserwacja nawierzchni dróg - dojazdów pożarowych w Wigierskim Parku Narodowym”.
Stroną internetową postępowania jest:
Pod wyżej podanym adresem zamieszczono treść ogłoszenia oraz wszelkie dokumenty
niezbędne do sporządzenia i złożenia oferty |
Metryczka informacji |
|
Wytworzył: |
Wojciech Kamiński |
Wprowadził: |
Maciej Łapiński |
Data wytworzenia: |
10.08.2023 |
Data udostępnienia: |
10.08.2023 |
Ostatnia modyfikacja: |
10.08.2023 12:36 |
Informuję, że na portalu eZamówienia ogłoszono postępowanie w sprawie udzielenia zamówienia publicznego o nazwie „Dostawa, montaż i uruchomienie specjalistycznych urządzeń obserwacji stałej obszarów leśnych”
Stroną internetową postępowania jest:
|
Metryczka informacji |
|
Wytworzył: |
Wojciech Kamiński |
Wprowadził: |
Maciej Łapiński |
Data wytworzenia: |
04.08.2023 |
Data udostępnienia: |
04.08.2023 |
Ostatnia modyfikacja: |
04.08.2023 14:06 |
Informuję, że na portalu eZamówienia ogłoszono postępowanie w sprawie udzielenia
zamówienia publicznego o nazwie „Zakup wraz z oznakowaniem, dostawą i
montażem stacji ładowania do 23 Parków Narodowych – II postępowanie.”
Pod wyżej podanym adresem zamieszczono treść ogłoszenia oraz wszelkie dokumenty
niezbędne do sporządzenia i złożenia oferty |
Metryczka informacji |
|
Wytworzył: |
Marek Wrona |
Wprowadził: |
Maciej Łapiński |
Data wytworzenia: |
28.02.2023 |
Data udostępnienia: |
28.02.2023 |
Ostatnia modyfikacja: |
28.02.2023 13:28 |
Informuję, że na portalu eZamówienia ogłoszono postępowanie w sprawie udzielenia
zamówienia publicznego o nazwie „Zaprojektowanie i budowa stacji ładowania
łodzi edukacyjnej z napędem elektrycznym”
Pod wyżej podanym adresem zamieszczono treść ogłoszenia oraz wszelkie dokumenty
niezbędne do sporządzenia i złożenia oferty |
Metryczka informacji |
|
Wytworzył: |
Marek Wrona |
Wprowadził: |
Maciej Łapiński |
Data wytworzenia: |
07.02.2023 |
Data udostępnienia: |
07.02.2023 |
Ostatnia modyfikacja: |
07.02.2023 10:44 |
Ogłoszenie o zamówieniu publicznym na Oficjalna strona prowadzonego postępowania (ogłoszenie, formularze, dokumenty, komunikacja, miejsce składania ofert) znajduje się pod adresem: https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-41e96c89-927c-11ed-b4ea-f64d350121d2 Termin składania ofert: 01.02.2023 r. godz. 09:00 |
Metryczka informacji |
|
Wytworzył: |
Wojciecj Kamiński |
Wprowadził: |
Adam Januszewicz |
Data wytworzenia: |
19.01.2023 |
Data udostępnienia: |
19.01.2023 |
Ostatnia modyfikacja: |
19.01.2023 10:55 |
Ogłoszenie o zamówieniu publicznym na Oficjalna strona prowadzonego postępowania (ogłoszenie, formularze, dokumenty, komunikacja, miejsce składania ofert) znajduje się pod adresem: Dostawy - 691058-2022 - TED Tenders Electronic Daily (europa.eu)
|
Metryczka informacji |
|
Wytworzył: |
Marek Wrona |
Wprowadził: |
Maciej Łapiński |
Data wytworzenia: |
12.12.2022 |
Data udostępnienia: |
12.12.2022 |
Ostatnia modyfikacja: |
12.12.2022 09:57 |
Ogłoszenie o zamówieniu publicznym na Oficjalna strona prowadzonego postępowania (ogłoszenie, formularze, dokumenty, komunikacja, miejsce składania ofert) znajduje się pod adresem: |
Metryczka informacji |
|
Wytworzył: |
Marek Wrona |
Wprowadził: |
Maciej Łapiński |
Data wytworzenia: |
12.12.2022 |
Data udostępnienia: |
12.12.2022 |
Ostatnia modyfikacja: |
12.12.2022 09:57 |
Ogłoszenie o zamówieniu publicznym na Oficjalna strona prowadzonego postępowania (ogłoszenie,
formularze, dokumenty, komunikacja, miejsce składania ofert) znajduje się pod
adresem: Termin składania ofert: 22.12.2022 r. godz. 09:00 |
Metryczka informacji |
|
Wytworzył: |
Wojciech Kamiński |
Wprowadził: |
Maciej Łapiński |
Data wytworzenia: |
21.11.2022 |
Data udostępnienia: |
21.11.2022 |
Ostatnia modyfikacja: |
21.11.2022 08:17 |
Ogłoszenie o zamówieniu |
Metryczka informacji |
|
Wytworzył: |
Marek Wrona |
Wprowadził: |
Maciej Łapiński |
Data wytworzenia: |
12.09.2022 |
Data udostępnienia: |
12.09.2022 |
Ostatnia modyfikacja: |
12.09.2022 12:34 |
Ogłoszenie o zamówieniu SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY 1.1.) Rola zamawiającego Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego 1.2.) Nazwa zamawiającego: WIGIERSKI PARK NARODOWY 1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 200664930 1.5) Adres zamawiającego 1.5.1.) Ulica: Krzywe 82 1.5.2.) Miejscowość: Suwałki 1.5.3.) Kod pocztowy: 16-402 1.5.4.) Województwo: podlaskie 1.5.5.) Kraj: Polska 1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL843 - Suwalski 1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi_wpn@wigry.org.pl 1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.wigry.org.pl 1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - inne państwowe i samorządowe osoby prawne utworzone na podstawie odrębnych ustaw w celu wykonywania zadań publicznych 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Środowisko SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE 2.1.) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego 2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie 2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: Budowa parkingu dla samochodów osobowych na działce geod. nr 649 w obrębie Leszczewek gm. Suwałki 2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-1d52e051-d762-11ec-9a86-f6f4c648a056 2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00171153 2.6.) Wersja ogłoszenia: 01 2.7.) Data ogłoszenia: 2022-05-23 2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak 2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00000860/11/P 2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: 1.1.8 Rozbudowa parkingu przy siedzibie Wigierskiego Parku Narodowego 2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie 2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie 2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA 3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-1d52e051-d762-11ec-9a86-f6f4c648a0563.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie 3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy
użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony
internetowej: 1.
W postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego komunikacja
międzyZamawiającym a wykonawcami odbywa się przy użyciu Platformy e-Zamówienia,
z wykorzystaniem formularzy dostępnych na stronie internetowej postępowania
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące
korespondencji elektronicznej: 6.
Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia
publicznego musi posiadać konto podmiotu „Wykonawca" na Platformie e-Zamówienia.
Szczegółowe informacje na temat zakładania kont podmiotów oraz zasady i warunki
korzystania z Platformy e-Zamówienia określa Regulamin Platformy e-Zamówienia,
dostępny na stronie internetowej 3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie 3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy 3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): 1.
Administratorem Pani/Pana danych osobowych zawartych w dokumentach, zgodnie z
procedurą wyboru Wykonawcy na podstawie Regulaminu udzielania zamówień, jest
Wigierski Park Narodowy z siedzibą w Krzywem 82, 16-402 Suwałki. Z
Administratorem można skontaktować się telefonicznie: 87 563 27 40 lub przez
adres e-mail: wigry_pn@wigry.org.pl.
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): 5.
Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udzielona
zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy
z dnia 29 stycznia 2004r. – Prawo zamówień publicznych, dalej „ustawa PZP”.
Ponadto Pani/Pana dane osobowe będą publikowane na stronie internetowej
Instytutu, jeśli taki obowiązek będzie wynikał z ustawy Prawo zamówień
publicznych. SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA 4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia. 4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie 4.1.2.) Numer referencyjny: AGB-212-25/2022 4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane 4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie 4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie 4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Tak 4.1.14.) Określenie aspektów społecznych, środowiskowych lub etykiet w opisie przedmiotu zamówienia: Zamawiający uwzględnił wymagania w zakresie dostępności dla osób niepełnosprawnych oraz projektowania z przeznaczeniem dla wszystkich użytkowników, zgodnie z art. 100 ust. 1 ustawy 4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia: 4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
2. Przedmiotem zamówienia jest rozbudowa istniejącego parkingu
dla samochodów osobowych w tym wykonanie następujących robót budowlanych. 4.2.6.) Główny kod CPV: 45223300-9 - Roboty budowlane w zakresie parkingów 4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie 4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni 4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie 4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie 4.3.) Kryteria oceny ofert 4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo 4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe Kryterium 1 4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena 4.3.6.) Waga: 60 Kryterium 2 4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji 4.3.6.) Waga: 40 4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW 5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak 5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia: Art. 109 ust. 1 pkt 7 5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak 5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu. W zakresie zdolności technicznej lub zawodowej (art. 112 ust. 2 pkt 4)). Zamawiający wymaga na podstawie (art. 116 ust. 1), aby Wykonawca składający ofertę wykazał, że dysponuje lub na czas realizacji zamówienia będzie dysponował:Jedną osobą posiadającą uprawnienia do sprawowania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w specjalności inżynieryjnej drogowej oraz będącą członkiem właściwej terytorialnie izby samorządu zawodowego, która będzie sprawowała funkcję kierownika budowy. 5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykazu osób Załącznik nr 4 do SIWZ, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat posiadanych uprawnień niezbędnych do wykonania zamówienia, to jest decyzji poświadczającej posiadanie uprawnień budowlanych w branży inżynieryjnej drogowej, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami. Wymaga się dołączenia do wykazu poświadczonych za zgodność z oryginałem kopii decyzji o nadaniu uprawnień i kopii zaświadczenia o przynależności do właściwej terytorialnie izby samorządu zawodowego. 5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie 5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów: Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania w związku z art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego, zwana dalej „ustawą” – z dnia 15 kwietnia 2022 r. Dz. U. poz. 835 z 2022 r z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu prowadzonego na podstawie ustawy Pzp wyklucza się:1) wykonawcę oraz uczestnika konkursu wymienionego w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisanego na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy; 2) wykonawcę oraz uczestnika konkursu, którego beneficjentem rzeczywistym w rozumieniu ustawy z dnia 1 marca 2018 r. o przeciwdziałaniu praniu pieniędzy oraz finansowaniu terroryzmu (Dz. U. z 2022 r. poz. 593 i 655) jest osoba wymieniona w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisana na listę lub będąca takim beneficjentem rzeczywistym od dnia 24 lutego 2022 r., o ile została wpisana na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy; 3) wykonawcę oraz uczestnika konkursu, którego jednostką dominującą w rozumieniu art. 3 ust. 1 pkt 37 ustawy z dnia 29 września 1994 r. o rachunkowości (Dz. U. z 2021 r. poz. 217, 2105 i 2106), jest podmiot wymieniony w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisany na listę lub będący taką jednostką dominującą od dnia 24 lutego 2022 r., o ile został wpisany na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy. 3) Załącznik nr 2 do SWZ Oświadczenie Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia składane na podstawie art. 117 ust. 4 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych. 4) Załącznik nr 3 do SWZ Oświadczenie podmiotu udostepniającego zasoby o braku podstaw wykluczenia i spełnianiu warunków udziału w postepowaniu. 5) W celu potwierdzenia, że osoba/osoby działające w imieniu Wykonawcy są umocowane do jego reprezentowania, Zamawiający żąda dołączenia do oferty Odpisu lub Informacji z Krajowego Rejestru Sądowego, Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej lub innego właściwego rejestru. Oferta nie musi zawierać tych dokumentów w przypadku wskazania przez Wykonawcę, że są one dostępne w formie elektronicznej pod określonymi adresami internetowymi ogólnodostępnych i bezpłatnych baz danych. Upoważnienie osób podpisujących ofertę musi bezpośrednio wynikać z ww. dokumentów. Dokumenty muszą być podpisane kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. Zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji danego zamówienia lub inny podmiotowy środek dowodowy potwierdzający, że Wykonawca, realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów Zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby musi potwierdzać, że stosunek łączący Wykonawcę z podmiotami udostępniającymi zasoby gwarantuje rzeczywisty dostęp do tych zasobów oraz musi określać w szczególności: a. zakres dostępnych Wykonawcy zasobów podmiotu udostępniającego zasoby; b. sposób i okres udostępnienia Wykonawcy i wykorzystania przez niego zasobów podmiotu udostępniającego te zasoby przy wykonywaniu zamówienia; c. czy i w jakim zakresie podmiot udostępniający zasoby, na zdolnościach którego Wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje roboty budowlane lub usługi, których wskazane zdolności dotyczą. SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA 6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie 6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie 6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie 6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie 6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: 7) Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia (konsorcjum) dołączają do oferty oświadczenie podpisane kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym pełnomocnika, z którego wynika, które roboty budowlane, dostawy lub usługi wykonają poszczególni wykonawcy (art.117 ust. 4. PZP)6) Jeżeli dotyczy - pełnomocnictwo do reprezentowania albo reprezentowania i zawarcia umowy wykonawców składających ofertę wspólnie; podpisane kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym mocodawcy lub mocodawców; Pełnomocnictwo do złożenia oferty musi być złożone w oryginale w takiej samej formie, jak składana oferta (t.j. w formie elektronicznej lub postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym). Dopuszcza się także złożenie elektronicznej kopii (skanu) pełnomocnictw sporządzonych uprzednio w formie pisemnej, w formie elektronicznego poświadczenia sporządzonego stosownie do art. 97 § 2 ustawy z dnia 14 lutego 1991 r. Prawo o notariacie, które to poświadczenie notariusz opatruje kwalifikowanym podpisem elektronicznym, bądź też poprzez opatrzenie skanu pełnomocnictwa sporządzonego uprzednio w formie pisemnej kwalifikowanym podpisem, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym mocodawcy. Elektroniczna kopia pełnomocnictwa nie może być uwierzytelniona przez upełnomocnionego. 6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY 7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie 7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak 7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: 1. Zakazuje się istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty,na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, chyba, że zmiana będzie dotyczyła następujących zdarzeń: 1) Zmiany terminów realizacji zamówienia, w przypadku: a. przerw w realizacji robót budowlanych dotyczących Inwestycji powstałych z przyczyn nie leżących po stronie Wykonawcy o ilość dni równą udokumentowanej przerwie w realizacji robót budowlanych w tym udokumentowanych przerw w realizacji robót budowlanych (choroba lub kwarantanna pracowników) lub opóźnień w dostawach materiałów wynikłych z powodu epidemii COVID 19. b. powierzenia przez Zamawiającego wykonania zamówień dodatkowych lub robót zamiennych dotyczących Inwestycji, jeżeli terminy ich powierzenia, rodzaj lub zakres uniemożliwiają dotrzymanie pierwotnych terminów o ilość dni równą okresowi, o jaki zostanie z tego powodu wydłużony okres realizacji robót budowlanych c. pisemnego uzgodnienia pomiędzy Stronami dotyczącego skrócenia terminu zakończenia realizacji umowy; d. wstrzymania przez właściwe organy realizacji prac objętych umową, co uniemożliwia zakończenie realizacji określonych prac – o ilość dni wstrzymania realizacji usługi, e. przerwy w realizacji robót budowlanych spowodowanej wystąpieniem długotrwałych niesprzyjających warunków atmosferycznych o ilość dni od zaistnienia konieczności przerwania robót do wznowienia prac, liczonych od zgłoszenia przez Wykonawcę konieczności przerwania robót budowlanych, f. udokumentowanych, niezależnych od Wykonawcy opóźnień w dostawach materiałów niezbędnych do realizacji przedmiotu zamówienia. 2) Zmiany siedziby stron umowy. 3) Powierzenia, zmiany lub rezygnacji z podwykonawców 7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak 7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy SEKCJA VIII – PROCEDURA 8.1.) Termin składania ofert: 2022-06-08 11:00 8.2.) Miejsce składania ofert: 4. Wykonawca składa ofertę za pośrednictwem strony internetowej postępowania https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-9a2cc6a7-d5c2-11ec-9a86-f6f4c648a056 zakładki „Oferty/wnioski", widocznej w podglądzie postępowania po zalogowaniu się na konto Wykonawcy 8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-06-08 11:10 8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni 8.5.) Zamawiający przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z możliwością negocjacji: Tak
Dokumenty niezbędne do złożenia oferty znajdują się na stronie
internetowej postępowania |
Metryczka informacji |
|
Wytworzył: |
Marek Wrona |
Wprowadził: |
Maciej Łapiński |
Data wytworzenia: |
23.05.2022 |
Data udostępnienia: |
23.05.2022 |
Ostatnia modyfikacja: |
23.05.2022 10:06 |
Ogłoszenie o zamówieniu SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY 1.1.) Rola zamawiającegoPostępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego 1.2.) Nazwa zamawiającego: WIGIERSKI PARK NARODOWY1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 2006649301.5) Adres zamawiającego1.5.1.) Ulica: Krzywe 821.5.2.) Miejscowość: Suwałki1.5.3.) Kod pocztowy: 16-4021.5.4.) Województwo: podlaskie1.5.5.) Kraj: Polska1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL843 - Suwalski1.5.7.) Numer telefonu: 8756325401.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi_wpn@wigry.org.pl1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.wigry.org.pl1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - inne państwowe i samorządowe osoby prawne utworzone na podstawie odrębnych ustaw w celu wykonywania zadań publicznych1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: ŚrodowiskoSEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE 2.1.) Ogłoszenie dotyczy:Zamówienia publicznego 2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:Wykonanie Instalacji fotowoltaicznej wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną na potrzeby budynku Dyrekcji WPN w m. Krzywe 2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-9a2cc6a7-d5c2-11ec-9a86-f6f4c648a0562.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 001711552.6.) Wersja ogłoszenia: 012.7.) Data ogłoszenia: 2022-05-232.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00000618/03/P2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:1.1.6 1) Wykonanie Instalacji fotowoltaicznej wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną na potrzeby budynku Dyrekcji WPN w m. Krzywe 82 2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawnąZamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA 3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowaniahttps://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-9a2cc6a7-d5c2-11ec-9a86-f6f4c648a0563.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy
użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony
internetowej: 1.
W postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego komunikacja między
|
Metryczka informacji |
|
Wytworzył: |
Marek Wrona |
Wprowadził: |
Maciej Łapiński |
Data wytworzenia: |
23.05.2022 |
Data udostępnienia: |
23.05.2022 |
Ostatnia modyfikacja: |
23.05.2022 10:06 |